Snart ledig igen

Dagen började lite sådär. 
Med en personal kort fick vi extra jobb utöver våra vanliga ärenden. 
Det gick ändå ganska bra. 
Inga larm och dagen flöt på. 

Men sen. 
Larm, på larm. 
Telefoner som ringde. 
Extratid hos brukare. 
Jag kom in på kontoret 16.15
Jag slutar 16 

Nåväl. 
Kom hem. Satte på ugnen (javisst, jag KAN laga mat, jag väljer bara att oftast låta bli) tvättade håret å nu har jag precis ätit klart. 
Är helt färdig.
Ska parkera mig i sängen å hoppas på att somna snart. 

Jobbar imorrn me. 
Sen ledig till söndag. 

Bjuder på en eftermiddagsmage (ber om ursäkt för att min blogg numera mest handlar om putande magar och graviditet, men jag är ju så glad) 


Lilla putet syns numera även med kläder på. Ibland ;) 

Idag fick jag se en bild på en annan efterlängtad bebis. En liten gosse som kommer till världen om 20 veckor ungefär. 
Jag längtar nästan lika mycket efter den bebisen som min egen <3 

Kommentarer
Postat av: Tess

Kärlek 💕

2014-09-05 @ 00:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0