Tisdag

Jag en lång dag på jobbet framför mig. 
10-22
Det känns ok, va ska jag göra hemma liksom? 

Igår började jag rensa ut alla "bra å ha" lådor i köket. 

Det jag gillar med att flytta är att man kastar allt gammalt man egentligen inte behöver. 
För å göra plats för det nya. 
Det jag inte gillar med att flytta är allt stök innan man fått iordning allt.
Nu är ju jag lite av den ordningsamma typen som gärna ser att allt blir klart på en gång. 
Den här gången hoppas jag att jag har samma ork. 
Så länge jag slipper släpa på en massa tunga möbler är jag nöjd. 

Men idag låter jag packandet och rensandet va eftersom jag ska jobba så många timmar. 

Livet känns fantastiskt just nu. 
Men. Det finns ett grått moln på min klarblåa himmel. 
Jag hoppas bara att de jobbiga tankarna försvinner och att jag har fel. 
Det finns egentligen ingen anledning att ha dessa tankar. Men min magkänsla säger annat. Och man ska lita på sin magkänsla. 

Jag hoppas jag har fel. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0