Vilken jävla dag!

Min dag började i katastrof. 
Panik på jobbet. 
Och hela dagen fortsatte i ungefär samma anda. 
När kl äntligen blev 16 va ingen lyckligare än jag över att få åka hem. 

Mötte en snygg man i porten, påväg till  kalas för sin systers man. 
Jag? 
Jag är för gravid å trött för att orka hänga med på party. 
Så jag gjorde mat å satte på en av mina favoritfilmer. 

Nu är den stora frågan om jag orkar åka till affären å köpa ostbågar till big brother ikväll. 
Jag ska faktiskt försöka hålla mig vaken å se det iallafall. 

Min blivande sambo har varit duktig å hängt på Ikea idag för å hitta lite bra å ha saker vi kan ha användning  för i vårat gemensamma boende. 
Bara tanken på att flytta igen gör mig matt. 
Men att få vakna bredvid min man varje dag gör det värt det. 

Hittade förresten min blivande bröllopsklänning när jag rensade på vinden. 
Hade glömt att jag hade den. 
Men sa till Jimmy att det minsann inte blir något bröllop förens ungen är ute å jag är smal igen :) 

Jag längtar så mycket efter våran bebis. 
<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0