Dagens planer

Valborg. 
Planerna för dagen är att städa, gå till Ica i weda och hämta nappflaskor som jag beställt (esskas Flaskor är toppen), boka tvättid (har en bebis som tycker det är fint att kräkas på sina föräldrar) och leta fram den andra vågen då den vi har fick frispel igår. 
 Egentligen borde vi inte ha nån våg framme då jag stirrar mej blind på de där röda ilskna siffrorna. 
Men jag SKA ner till min inskrivningsvikt (vilket egentligen är nästan 10 kg mer än min trivselvikt, men så mycket har jag inte planerat att gå ner) 
11 kg ska bort. 
Jag promenerar, skippar godis och annat gott, dricker vatten (nån Loka crush ibland) men det händer inte mycket på den där jävla vågen! 

Hade tänkt åka ner på stan idag oxå men jag tror jag gör det imorrn. 
Eftersom Jimmy är ledig då kan jag lämna Julia hemma och ta med mig Alva bara. 
En tjejdag på stan. 
Ska försöka hitta en födelsedagspresent till Jimmy som fyller år på måndag :) 

Är så kass på presenter men det är tacksamt att handla till Jimmy faktiskt. 
Han vlir glad för vad som helst :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Present? Han har väl fått en present som räcker länge! Sätt en rosett på Julia ;D

2015-04-30 @ 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0