Idag vill jag ge upp!!

Idag är min dotter 9 dagar. 
Idag har vi tillbringat 9 dagar på intensivvård. 

Idag orkar jag egentligen inte mer. 
Är hemma en sväng för att lämna bilen (vem fan har råd att betala 200 kr/ dygn för att stå på sjukhusets parkering?!) och jag tittar på jullans alla saker som bara väntar på henne här hemma. 
 
Känns helt fel det här. 
Att inte få vara hemma med min bebis. 

Idag vill jag lägga mej under täcket och inte komma fram förren ungen är frisk!!! 



Jag älskar dej min fina, vackra, underbara dotter. 
Snälla lilla du, bli frisk nu så vi kan åka hem och gosa <3 



Kommentarer
Postat av: Anita

Mina fina! <3

Svar: <3
Jenny

2015-04-05 @ 20:38:50
Postat av: Tess

Jag älskar er obeskrivligt mycket ❤

2015-04-08 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0