Magkatarr

Imorse när jag vaknade hade jag sån hemsk magkatarr. Ni vet så dör så jag inte kunde stå utan fick gå framåtböjd för att ens kunna röra mej. 
Hittade xylocain vätska i medicinskåpet som jag fick när jag va gravid, för just magkatarr. 
(Smakar riktigt riktigt illa btw) 

Hällde i mig 10 ml, väckte jullan å gav henne mat och la mig i sängen igen. 
Jimmy och Julia fick åka själva till sjukhuset idag. 
Så nu väntar jag på att de Ska höra av sej så jag får veta hur det gått. 

Är Dock förvånad över att jag inte fått magkatarr tidigare då de senaste veckorna varit enormt stressande. 

Idag blir min fina unge 1 månad. 
Å så mycket har hon redan varit med om. 
Min fantastiska flicka <3 


Mamma älskar dej mest av allt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0