Måndag

Idag tog jag å jullan en promenad ner på stan. Hängde lite med kusin och antonia. Fikade i solen och njöt av värmen. 
Jullan va en snäll bebis och sov hela tiden. Det tog hon igen när vi kom hem.

Jag va en duktig tjockis och gick ner på stan. Och hem. Fick med mig finaste kusin och Monchi hem. 

Jullan åt hela sitt mål med flaskan. 
En sån liten sak gör mig lycklig ända in i själen. Fina ungen. 

Therese passade på å bebisgosa lite oxå. Mina allra finaste. 

Nu sover jullan som sagt och när hon vaknar är det baddags. För första gången nånsin. 
Ungen luktar så mycket kräks trots att jag försöker tvätta henne så gott det går. Inte helt enkelt med en unge som vägrar ligga still och skriker som en tok. 
Så idag blir det bad. 

Men först ska den här morsan vila lite. Mitt huvud gör så himla ont. 




Kommentarer
Postat av: Tess

Älskar er

2015-04-22 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0