Min lilla skrutt.

Jullan har knappt fått behålla nån mat alls. Hon kräks och verkar orolig. 
Pratade lite med en sköterska här. Hon sa att det mest troligt beror på det ökade trycket i huvudet. Att hon helt enkelt har ont och mår illa. 
Hon trodde oxå att det skulle avta med kräkningarna när hon tappats på vätska. 

Jag känner mig så otroligt maktlös. 
Jag hoppas verkligen att min bebis får må bra efter den här operationen. 
Att hon kan få i sej mat ordentligt. 

Jag hatar verkligen att vara på sjukhus men det känns ändå bra att vara här. Så min lilla unge får hjälp. 

Jag har sovit nån timme bara inatt. 
Återigen delar vi rum med en kvinna som snarkar. Och min näsa har ballat ur. 
Jag nyser och är toktäppt. 

Jag är så hungrig men har ingen aptit. 
Huvudvärken som jag haft i flera dagar vägrar gå över. 
Jag orkar snart inte mer. 
Jag vill bara att allt det här ska ta slut nån gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0