Promenad

Idag har jag och jullan varit på promenad i det fina vädret. 
Hur skönt som helst men hette vad jobbigt det va att gå!! 
Jag har ju liksom inte rört mig mer än nödvändigt de senaste månaderna. 
Och det märks att jag är  betydligt tyngre nu. Kära nån vilket oflås jag har. 
Men det va skönt att komma ut. Solen gör underverk. Verkligen. 

Att vara hemma med liten jullan är fantastiskt. 
Vi har absolut inga rutiner ännu men det kommer väl. 
Sen vet vi ju inte om vi måste stanna kvar på sjukhuset efter vårat återbesök på tisdag. Vi är ju faktiskt bara hemma på permission. Men jag håller alla tummar jag har att vi får åka hem igen. 
Jag orkar inte va på sjukhus mer  

Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund och sen fixa lite mat till jullan  :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0