Jag kan om jag bara vill

På 13 dagar har jag inte ätit en endaste godisbit. Inte ett enda chips. Inte druckit ens en mun läsk. 

Trots att övriga familjen har dukat fram en massa gott till fredagsmyset. 
Jag har lagt band på mej och tackat nej. 

Jag gav mej själv en utmaning att vara utan en massa skräpmat och godis i en månad. 
Snart halvvägs. 

Jag är lite stolt över mej själv faktiskt. 
Tanken va ju att jag skulle promenera oxå. Och göra mina mammamage övningar. 
Där är jag inte särkilt stolt för det har knappt blivit nåt alls med det. 
Men att skippa onödigt socker är en början. Och än så länge går det förvånansvärt bra. 

När den här månaden har gått får vi se om jag tappat nåt i vikt och centimeter. 
:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0