Nattmat

När ungen vaknar och är vrålhungrig. 
Äter 91 ml från flaskan (typ rekord), sondar resten och ungen somnar. Mätt och belåten. 
Och jag är klarvaken. 
Resten av familjen ligger å sover (såklart, det är ju mitt i natten) 

Jag hoppas lilla huvudet på bebis inte växt galet mycket. 
Det är så himla skönt att vara hemma. 
Imorgon ska vi mäta och se. 

Nåväl. 
Ska väl försöka somna om lite. 
Va smart och gjorde iordning en flaska till nästa mål mat. När bebis är hungrig ska det gå FORT!! :) 


Asså håret på ungen!! 
Synd bara att det endast är ena sidan som har långt fjunigt hår. 
Andra sidan är rakad (förutom en tuss vid örat.  Ska viss en bild när jag får tillfälle) pga operationerna. 

Men hon är lika vacker ändå. 
Min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0