Negativ

Jag har blivit så negativ på sista tiden. 
Och trött. Så inihelvetejävlaskittrött!! 

Om jag kunde skulle jag sova hela tiden.  

Jag tänker negativa tankar. 
Å det suger ur all energi jag har. 
Trots att jag försöker tänka annorlunda är jag snart tillbaka i negativa spår igen. 
Och jag fattar inte varför. 

Jag irriterar mig på allt. 
Jag vet inte varför. 
Jag bara känner att jag inte orkar må såhär längre. 

Jag är stressad. 
Över vad kan jag egentligen inte svara på. 
Jag känner bara att jag har en ständig klump i magen. 

Jag skulle vilja börja jobba lite igen. Men vet inte om jag vågar ifall Julia blir sjuk. 
Jag skulle vilja att vi bodde större då det  är extremt trångt här hemma och jag blir galen. 


Jag stör mig på så mycket. 
Som jag inte kan prata om. 

Jag vet. 
Jag är väldigt negativ nu. 

Och jag hoppas verkligen att det snart blir bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0