Ny vecka

Måndag igen. Bebisen vaknade 5.30 och har absolut inga planer på att somna om. 
Ligger och snackar och viftar på armar och ben. 
Ska ta me henne ut i köket så pappan får sova lite innan vi åker till neuromottagningen på Huddinge. 

Hon växer galet fort nu och jag har fått börja ta fram kläder i en större storlek. 
Häromdagen va jag tvungen att gå å köpa nya pyjamas för alla hon har är för små. 


Jag funderar på att bjuda ut min underbara man på dejt. 
Efter allt som varit sista tiden behöver vi  tid för varandra. Bara han och jag. 

Har några idéer på gång. 

Aja. 
Ungen lever rövare så nu blir det lite gröt och sen passar jag på att diska. 
Förresten. 
Dygnsmängden mat igår va 810 ml. 
30 ml mindre än vad hon borde äta för sin vikt. 
Men det tar sej. 
Hon har legat runt 700 sista dagarna. 

Hon är så duktig min unge <3 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste få fråga! Vad har din dotter för sjukdom? Hittade hit för inte så länge sen så hänger inte med. Jätte söt dotter iallafall :)

Svar: Min dotter har Hydrocefalus (vattenskalle i folkmun) som hon fått till följd av en hjärnblödning 3 dagar efter att hon föddes.

Jenny

2015-08-11 @ 13:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0