Grå starr

I måndags ringde det från st Eriks ögonsjukhus. 
Ögonläkaren från Huddinge hade skickat en remiss dit. 
Vi fick en tid på tisdagen. 

I med ögondroppar, vänta en timme och sen undersökning. 
Läkaren konstaterade att Julia har grå starr och måste opereras. 
Så nu väntar vi på en operationstid. 
Det blir med största sannolikhet den 22/12 sa läkaren. 

Jag jade ju hoppats på att det va färdigt med operationer. 
Att Julia skulle få lite lugn och ro. 

Och eftersom den senaste operationen inte va helt komplikationsfri (ni minns då vi fick ligga på sjukhus i över 3 veckor för att ungen fick hjärnhinneinflammation ) så är jag inte supertaggad på ytterligare en operation. 

Jag vet inte. 
Det känns som att det är nåt nytt hela tiden. 

Jag försöker vara positiv. 
Men vissa dagar är det svårt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0