Jag älskar nyårsdagen

Snart är den efterlängtade nyårsdagen här. 
Jag älskar den dagen. 
En känsla av att få "börja om" typ. 

Jag tänker inte avge några nyårslöften. Av den enkla anledningen att jag aldrig håller vad jag lovar ändå. 

Ni vet. Det klassiska. börja träna tex. 
Kommer aldrig hända. 
Jag tycker inte att det är särskilt piffigt att hänga på gym. 
Det är säkert väldigt bra med gym ur en massa hälsosamma perspektiv. 
Men nej. 

Däremot ska jag börja promenera igen. 
För att jag vet att jag mår bra av det. 

Jag tänker heller inte liva att jag aldrig mer ska äta godis. 
För det kommer heller aldrig hända. 
Jag tycker om godis (och allt annat som är onyttigt) 
 Däremot ska jag börja året med en sockerfri månad. 
För det har jag gjort förut och det mådde jag oxå bra av. 

Jag tänker heller inte lova att jag ska bli smal. 
Det kommer nämligen heller aldrig hända (Hahahahaha) 

Däremot så vill jag gärna gå ner mina sista gravidkilo ( vi snackar 3,3 kg) och så vill jag gärna komma i mina gamla jeans. 

Nästa år hoppas jag på att hitta ett jobb med fast anställning. 
Det är skönt att va timmis men en fast anställning är ju såklart det jag strävar efter. 

Jag hoppas även att vi nästa år kommer flytta. 
Det funkar inte att bo såhär längre. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mår din lilla dotter efter operationen? Hur gick de?

2016-01-04 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0