Det här med att ta beslut.

Jag ogillar verkligen att ställas inför svåra beslut. 
Jag vet att det hör till det vuxna livet men för den sakens skull kan jag fortfarande ogilla det. 

Nu står jag inför ett beslut. 
Och hur mycket jag än vrider och vänder på problemet så kommer jag inte fram till någon lösning. 
Därför tar jag det säkra före det osäkra. 
Det kommer svida om ett tag men då får det göra det. 
Jag kan helt enkelt inte bestämma mig nu! 

Jag avvaktar helt enkelt ett tag och ser om det blir nån förändring. 
För tillfället har jag köpt mig lite mer tid. 
Det får va så nu. 

Idag är det fredag och fast mina dagar i princip är likadana är fredagar alltid lite piffigare. 
Jag vet inte varför. 
Förmodligen för att helg alltid är helg. 
Och helger är ju trevliga. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0