Fin dag

Min dag har varit så himla fin.
Den började dock med rinnande näsa och huvudvärk och en känsla av att ha blivit överkörd. 
Men så lyckades jag somna om efter att Jimmy åkt till jobbet och när jag vaknade kändes det lite bättre. 
Solen sken och jag hade fått ett sms från min fina kusin om jag ville hänga med henne å Leon en stund. 
Å det kunde jag ju inte säga nej till. 

Så vi åkte å handlade lite på Willys å sen åkte vi ner på stan för å äta lunch. 
Jag pasade på att gå in på 3 butiken för å kolla över mina abonnemang å ev byta telefon. 
Gick därifrån med en iPhone 6 och en massa annat som jag fick på köpet. 
Killen i kassan gick å plockade ihop en hel massa saker som han tyckte jag skulle ha. Tack säger jag!! :) 


Det blev en heldag å det känns i min rygg. 

Imorgon måste jag ringa försäkringskassan. Det verkar som att de glömt bort mig :/ 

Nåväl. Dagen har iallafall varit fin. 
Jag älskar att umgås med min kusin å mitt fina kusinbarn. 
De ger mig så mycket energi. 
Så mycket kärlek <3 


Haha världens sötaste unge!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0