Här kommer ytterligare ett gnällinlägg

Jag är väl medveten om att det inte hjälper ett dugg att gnälla. 
Men ibland är det skönt att sätta ord på allt det jobbiga. 

Jag hade tänkt städa nu på förmiddagen men efter att ha diskat är jag helt slut. 
Jag är så fruktansvärt andfådd att minsta ansträngning gör att jag flåsar som om jag sprungit flera mil. 
Jag börjar bli så stor nu att det är jobbigt att röra mig. 
Min rygg protesterar hej vilt. 
Jag har ofta superjobbiga sammandragningar som håller i dej länge. 
Inget som gör ont men fan så obehagligt det är när magen känns som om den ska spricka. 

Jag har inatt sprungit å kissat en gång i timmen ungefär. 
Ni kan ju tänka er hur utvilad jag känner mej.... 
Mitt tålamod är inte det bästa och jag känner mej sur å grinig. 

Min nästäppa är ännu värre. 
Det är knappt att det hjälper med nässpray längre. 
Jag blödde näsblod inatt tack vare att slemhinnorna i näsan är totalt förstörda efter allt sprayande.
Det sticker i händer och fötter pga svullnad. 
 

Jag är totalt psykiskt utmattad!!! 

De enda som hjälper någorlunda är att ligga på sidan i sängen. 
Men jag menar där kan jag ju inte ligga i 7 veckor till. 

Men just nu, i nån timme tänker jag ligga där å vila, titta på serie och sen kanske jag orkar ta tag i städandet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0