Tack försäkringskassan.

När jag från början loggade in på mina sidor på fk hade jag en viss summa att beräkna sgi på. 

Fick ett brev hem för några veckor sen att de övervägde att höja den (med 39100) 
Wohooooo tänkte jag då jag börjat vänja mej med tanken på att få inte jättemycket som mammaledig, men ändå såpass bra att vi skulle klara oss fint. 

Idag gick jag in på mina sidor igen och möts av en fantastisk nyhet. 
De har beslutat att höja den ytterligare 40200. 
Tack vare att jag lämnade in papper om ob ersättning. 

Så min ångest om att inte ha några pengar de kommande månaderna är mer eller mindre som bortblåst. 
Det blir ju inte i närheten av vad jag hade när jag jobbade (framförallt på tindra) men vi klarar oss alla gånger!!! 

   Det har trots allt lönat sen att jobbar kvällar, helger och storhelger! 
Jag är lycklig!! 

Nu ska jag kolla några avsnitt av walking dead å sen gå å handla för att försöka få ihop nån slags middag till Jimmy. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0