Torsdag

Ligger här i sängen och funderar på att börja göra lite nytta. 
Typ städa eller nåt. 
Min bm nästintill förbjöd mig att dammsuga då det är en opiffig (mitt ordval, inte hennes) ställning för ryggen. 
Men jag är rastlös och uttråkad och det är dammigt. 

Har pratat med försäkringskassan på morgonen.det verkar som mina pengar dröjer. 
De har inte ens tagit ett beslut angående sjukskrivningen ännu. 
Suck!! 
Men jag hade nästan räknat med det. 
Det har gått lite för bra hittills med höjd sgi å så. 
Klart nåt måste strula. 
Men eftersom jag inte kan göra annat än å gilla läget så är det precis det jag tänker göra. 
För tillfället iallafall. 

Nä. 
Jag tror att jag ska städa lite smått. 
Å sen försöka hitta nån slags ro att läsa. 
Så får det bli :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0