100 dagar kvar!



100 dagar kvar tills hon är beräknad. 
Jag har lite småsaker kvar att köpa men annars är jag rätt klar. 

Å jag måste erkänna att jag är såååå trött på att vara gravid. 
Redan! 

Jag längtar efter att kunna andas normalt ( har varit täppt i näsan sen v 7-8 ungefär) 
Jag saknar min normala kropp. 
Jag längtar efter att slippa ryggont, ömma svullna fötter och onda ben. 
Jag längtar efter att slippa den hemska magkatarr som jag alltmer ofta känner av. 

Livet med en bebis kommer inte bli en dans på rosor. Det fattar jag oxå. 
Och visst kan jag ligga sömnlös å fundera på hur i helvete jag ska  klara av detta. 
Men jag är så spänd å förväntansfull över vem hon är. 
Den där lilla som lever om inne i min mage. Den lilla vilda bebisen som sparkar så hela magen rör sej. 

Jag trodde väl aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle få uppleva att bli mamma. 

Men nu får jag det. 
Å det skrämmer mig samtidigt som jag är så lycklig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!! 

Det är så mycket tankar i mitt lilla huvud. 
Så mycket känslor. 


Kommentarer
Postat av: kusin

Åhh nu är de 2 siffrigt! Snart är hon här sessan! KÄRLEK

2015-01-04 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0