Gnällinlägg

Jag har ont. 
I ryggen och nedre delen av magen. 
Sammandragningar vid minsta ansträngning. 
Mina händer och fötter (egentligen hela jag) är så svullna så det gör ont där oxå. Att försöka använda händerna normalt är typ omöjligt för att jag inte riktigt kan greppa nåt. 
Jag kan inte gå ordentligt för då gör det ont. 
Om jag suttit å ska resa mig gör det ont. 

Som om inte det onda vore nog. 
Jag har blivit tokförkyld och kan inte andas  
Nässpray hjälper ytterst lite. 

Jag är så trött så jag kan somna vart som helst. När som helst. 

Bebis bökar omkring därinne å sparkar på min urinblåsa och i sidan på mig. Inte särskilt bekvämt alls. 

Jag är snustorr i munnen eftersom jag inte kan andas med näsan. 

Färdiggnällt!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0