Sjukskriven

Va hos läkaren i onsdags. 
Blev sjukskriven. 
Har varit sjukskriven en längre period (5 veckor) en gång tidigare i mitt liv. 
Vad gör man!?!? 

Nu är ju jag ganska begränsad eftersom jag inte kan röra mig som jag vill men vad gör man åt denna tristess? 
Det har inte ens gått en vecka å jag dör tråkhetsdöden!!! 

Idag har jag iallafall gett mig på å städa lite. 
Å tvättar. 
Men det går långsamt. 
Å det är inte kul å försöka städa när lägenheten fortfarande är kaos. 

Men jag tar lite i taget och vilar mycket. 


Bjuder på en bild på magen. 
V 30 (29+4) redan. 

Funderar på om jag ska bjuda ut Jimmy på datenight ikväll. 
Om han orkar. 
Han är å leker med sina kompisar i skogen just nu. 
Får se hur trött han är när han kommer hem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0