Älskade unge


När jag tittar på dej fylls hela mitt hjärta av så mycket kärlek. 
Du är den finaste lilla människan jag någonsin sett. 
Och vilken livsvilja!!! 

Du kämpar på varje dag med alla problem som kommer i din väg. 
Men trots dräneringsslangar i huvudet och infarter både här och där är du så himla glad. 

Lyckan som fyller mej när du vaknar och får syn på mej och dina fina små ögonbryn höjs i ett igenkännande. 
Du vet vem jag är!! 
Du vet nu att jag är din mamma! 

När du tittar på mig med dina stora blå ögon och så "försvinner" jag och du letar efter mej med blicken. 

När du sitter i mitt knä och jag busar med din näsa och haka och du skrattar och sprattlat med dina knubbiga små ben. 
Då blir hela jag så jäkla lycklig! 

Jag är så ledsen över att du måste gå igenom så mycket när du är så liten. Jag är så ledsen över att du behöver ha ont. 
Jag önskar så att allt blir bra nu efter nästa operation. Så du kan få utvecklas och få vara frisk. 

Jag älskar dej min fina unge. 
Mer än jag någonsin älskat nån annan. 
Jag kommer alltid göra vad som är bäst för dej. Du prioriteras alltid först. Alltid. 

Du är min lilla mirakelbebis och det finns ingen annan som du. 

Jag är så innerligt tacksam över att få ha dej i mitt liv. Över att du är min dotter. 
Redan nu, fast du är så liten, har du gjort mej till världens mest stolta mamma. För allt du har klarat av. 

Du är så stark och jag är så imponerad av dej. 

Mamma älskar dej Julia. 
Du är den finaste som finns 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0