C9

När jag slötittar på instagram är det nånting som ofta är återkommande. 
C9

Det ska tydligen vara en slags detox som man följer i 9 dagar. 
Har googlat lite och jag blir lite sugen på att prova. 
Men. 
Det jag inte hittar är om man måste träna samtidigt. 
Och med träna menar jag på gym. 
För det hinner jag inte som det ser ut nu. 
Och om man måste träna samtidigt för att få nåt slags resultat, ja då är det ju ingen ide'. 

Jag skulle verkligen behöva en kickstart. 
Har funderat på pulverdieter men vet av erfarenhet att det inte funkar. 

Är det nån av er som läser min blogg som provat detta? 

Och funkar det verkligen?? 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har kört c9 och det funkar!! Promenerade endast med min hund varje dag och gick ner 4 kg och 4 cm i midjan. Det var startskottet för mig. Det kändes så uppfriskande / en plufsig nybliven mamma ;)

2015-07-16 @ 12:22:19
Postat av: Vevve

Jag körde C9 och är väldigt nöjd. Man behöver inte träna men promenader rekommenderas iallafall. Min mamma körde samtidigt som mig och hon promenerade bara och gick ner 3.6 kg och tappade 17 cm på kroppen. Ibland räcker det med C9 men tanken är att man ska gå vidare med två steg till sen. Men det måste man absolut inte 😊

2015-07-16 @ 18:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0