Dag 13

Pratade precis med Jimmy. 
Idag hade huvudomfånget varit 44 vilket betyder att det minskat (!?) 
Det beror helt på vem som mäter tydligen. 

Än vet vi inte vad som kommer hända. 
Om vi får åka hem på permission eller vara kvar. 

"Va hemma ikväll oxå om du behöver gumman" säger Jimmy. 

Han är så fin. 
Men mitt dåliga samvete tar över och jag vill ju att han oxå ska få komma hem å ladda batterierna. 
Jag får se. 
Ska tvätta till kl 18 ikväll och sen får jag se hur mycket ork jag har kvar. 

Sen längtar jag sjukt mycket efter min dotter. 

Jag ska sätta på hög musik nu och städa lite.
Göra vardagliga saker för att få annat att tänka på. 

Jag borde verkligen ta tag i det här med en psykologkontakt. 
Få prata med nån. 
Men jag orkar inte. 
Och jag vet inte om det kommer hjälpa. 

Det kostar bara en massa pengar och de stackars kronorna vi har kvar behöver vi till annat. 

Aja. 
Det är ingen ide att sitta här och grubbla mer. 

Jag ska ta tag i hemmet nu och sen tvättstugan. 



Kommentarer
Postat av: micaela

Har du inte blivit erbjuden om att få prata med någon på sjukhuset???

Svar: Jo. Men den kuratorn är inte där så ofta tydligen. Och jag skulle behöva en kontinuerlig kontakt. Inte bara nån gång ibland.
Jenny

2015-07-31 @ 13:07:32
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: micaela

Man behöver ha en och samma att prata med. Annars blir det inge bra...

2015-07-31 @ 15:06:46
URL: http://www.majjssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0