Det blir ett par veckor till på sjukhus.

Så fick Julia hög feber igen i söndags. 
Ringde 1177 som ringde akuten. 
Det va bara för oss att åka upp. 
Ett ryggmärgsprov visade på infektion. 
Så vi blev inlagda. 
På måndagen kommer personalen in och säger att hon har hjärnhinneinflammation och att hon ska opereras kl 14. 

Sagt och gjort. 
Shunten opererades ut och istället har man satt ett dränage på utsidan av huvudet. För att slippa sticka i hjärnan när huvudet ska tömmas på vätska. 

Så nu ska infektionen behandlas med antibiotika i 7-10 dagar och när hon är frisk från den ska en ny shunt opereras in. 
På andra sidan huvudet. 

Min stackars bebis kommer va full med operationsärr. 

Hon va svårsläckt igår efter operationen så hon har fått sova på ecmo inatt. 
För det är tydligen ssk brist på buva. 

Eftersom bara en förälder kan sova kvar så fick jag åka hem å sova inatt. 

Och trots att jag ständigt är orolig när jag är hemma måste jag säga att det är skönt att få sova en hel natt. 

När jag nu har ny energi ska jag snart åka och byta av med Jimmy. Så han får åka hem och sova inatt. 

Moa är en ängel som ställer upp så de stora barnen får vara hos henne nu när det egentligen är jimmys vecka. 
Tack!! 
Tycker så synd om Alva och Anton som missar så mycket tid med sin pappa. 
Men det kommer bli bättre. 
När Julia är frisk ska vi vi ta igen den tiden. 



 



Kommentarer
Postat av: karro

Usch vad kämpigt ni verkar ha med er söta dotter. Hoppas allt vänder snart så ni får njuta till fullo av eran tös.

2015-07-22 @ 22:01:27
Postat av: karro

Usch vad kämpigt ni verkar ha med er söta dotter. Hoppas allt vänder snart så ni får njuta till fullo av eran tös.

2015-08-02 @ 23:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0