Febern går ner

Jag vågar egentligen inte skriva nåt. För varje gång jag blir glad så raseras allt ganska snabbt. 
Men jag kan ju inte låta bli. 

Imorse va tempen 37.9
Tjohoooo. 
Och hon verkar inte ha ont då hon kan sova utan problem. 
Igår somnade hon i våran säng och vaknade bara till när jag bytte blöja och flyttade över henne till hennes säng. 

Imorse va hon lite gnällig men det kan hon ju va utan feber oxå liksom. 

Nu sover hon igen och jag ska ta en ny Temp runt 10 tiden för att sen ringa och tala om för personalen på avdelningen. 

Hur som helst så har min vackra unge varit så mycket piggare sen vi kom hem. 


Så medan hon sover nu ska jag passa på att städa. 
Jag vet. Jag borde oxå sova en stund. 
Men jag har ingen lust ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0