Permission

Idag fick vi åka hem på permission. 
Bebis har nu en Temp på 38.2 och har inte fått alvedon sen kl 8 i morse. 

Om inte febern har gett sej till torsdag måste vi tillbaka till sjukhuset för p ta ett ryggmärgsprov. För att utesluta en shuntinfektion. 

De prover som hittills tagits har inte visat nånting. Och crp va inte mätbart vilket betyder att hon inte har en infektion i kroppen. 
Hela den här feberhistorien är så himla märklig. 

Jag håller söla tummar jag har och hoppas verkligen att febern bara magiskt försvinner. 
Jag vill verkligen inte att de ska sticka min lilla tjej mer. 

Ikväll ska vi iallafall njuta av att vi får vara hemma. Och hoppas febern håller sej borta så mitt hjärta får sova inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0