Stökigt

Alltså jag blir inte klok på dessa läkare. 

Nu vill man, ur medicinsk synpunkt, (eventuellt) skjuta upp operationen. 
Jag fattar inte. 
DE fattar inte att vi håller på att gå under. 

Jag köper att en operation ska skjutas upp om det medför en risk. 
Men här verkar det som om de istället vill experimentera med vårat barn. 
Vänta och se. 
Vänta på vad?? 

Hon behöver ju en shunt. 
Annars kommer vi få åka MINST en gång i veckan och tappa huvudet på vätska. 

I nuläget vet vi alltså ingenting. 
Vi vet inte hur länge de vill ha henne på sjukhus. 
Det pratas om att få åka hem på permission. 
Men bara kanske. 
Det beror på om hon klarar sej utan antibiotikan. 

När allt är så rörigt blir jag stressad. 
Vi hade ju hoppats på en operation på torsdag och sen få åka hem. 

Men som sagt. 
Vi vet inget alls. 

Det är bara för oss att vänta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0