Vilken värme!!!

Nu är sommaren verkligen här. 
I vanliga fall skulle jag stekt på stranden på lediga dagar. 
Men det går inte att va ute med lilla julis när det är så varmt. 
Vi håller oss inomhus och går bara ut när vi verkligen måste. 
Som idag. 
Vi ska till Huddinge till neo för 3 månaders kontroll. 
Har inte alls nån lust. 
Men vi måste ju. 

Hittade en klänning i garderoben som jag egentligen inte kan ha. 
Men den får duga. 
Det är för varmt för nåt annat. 
Jag ser ut som ett mumintroll (tjock och vit) men vem fasiken bryr sej!? 

Ställde mej på vågen idag. Mest bara för å kolla. 
3.5 kilo till inskrivningsvikten. 
Det är bra. Det är ett av mina delmål. Jag har alltså gått ner 1.5 kilo. 
Mycket bra!


Igår köpte jag nya köksstolar. 
Det blev väldigt fint. 
Jag tycker det räcker med 4 stolar. 
Jimmy vill ha 2 till. 

Vi får se. 
Vi är ju bara 4 st här hemma varannan vecka. Å såsmåningom ska ju julis ha en stol oxå. 
Som sagt. Det är ingen panik med fler stolar just nu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0