Dessa funderingar

Mitt största problem är att jag funderar för mycket. 
Analyserar och bildar mej uppfattningar som kanske inte alls stämmer. 

Detta gör att jag ibland handlar impulsivt. 
Har jag fått för mig nåt är det svårt att få mej att ändra mej. 

Jag försöker faktiskt att tänka annorlunda. Att "släta över" en hel del. 
Men när en tanke eller fundering väl slagit rot är det svårt få den att försvinna. 

Så därför har jag en del att fundera på framöver. (Såklart) 

Den största skillnaden nu är att jag inte är ensam. 

Jag har ett litet barn att tänka på. 
Och hennes välmående går alltid först. 
Hon är den viktigaste lilla personen i mitt liv. Och hon kommer alltid gå först. Alltid. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0