Förkylningstider

Det började med att Anton va sjuk förra veckan. Han hostar och snörvlat en del fortfarande. 
Igår lät Alva genomtäppt och hade int i halsen. 
Och nu Julia. 
Än är det inte så farligt. Hon hostar lite och låter lite täppt i näsan. 
Men jag är livrädd att hon ska bli jätteförkyld. Dels för att små bebisar bara kan andas genom näsan. 
Å sen vet jag inte hur hon reagerar på en förkylning. Eftersom hon är så skör. 
Hon kanske blir jättedålig så vi måste åka till sjukhuset med henne. 
Ja jag är en hönsmamma. 
Men är det så konstigt? 

Vi ska till Solna idag. 
Jullan ska få träna lite med sjukgymnasten. 
Eller träna å träna. Han ska väl mest kolla motoriken. 
Personligen kan ju jag tycka att den funkar alldeles utmärkt så som hon flaxar med armar och ben. 
Men jag är ju ingen expert ;) 

Ungen är påklädd och klar. 
Bara morsan kvar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0