Hej då motivation

Den senaste veckan har jag lagt allt vad "få tillbaka min kropp" heter. 
Jag tappade motivationen totalt efter två veckor.
Kände mej bara stressad och mer eller mindre "tvungen" att promenera varje kväll. 

Så jag tog en paus. 

Imorgon tänkte jag sätta igång igen. 
Men inte gå ut för hårt. 
Jag har ju en förmåga att köra på stenhårt i början. När allt tar tid och inte går så fort som jag vill så tröttnar jag. 
Så jag provar en annan taktik. 

Känner mej rätt taggad och hoppas jag hittar motivationen igen. 


Kommentarer
Postat av: Joan

jag är precis som du! Bråttom bråttom, helst gå ner 2 kg om dagen 😜. Bestämde mig för att försöka hitta en livsstil som jag kan hålla i längden och inte en quick fix så att säga. Jag har långt kvar men är jättenöjd över det lilla istället vilket faktiskt gör det roligare

2015-06-14 @ 11:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0