Måndag

Ny vecka. 
En ganska lugn vecka faktiskt. 
Ska göra mej å bebis iordning för att åka ner till Telgebostäder. 
Ska lämna in nycklarna från min gamla lägenhet. 
Sen till BVC för vägning. 
Sist hade trollet gått upp 155 gram på 4 dagar. Så mycket tror jag inte att hon gått upp nu. Men hoppas på en liten ökning iallafall. 
Sen hem och vänta in Sabh. 

Min lilla prinsessa har fått mat och medicin och håller på att somna om. 
Så jag ska passa på att diska och hitta nåt att ta på mig. 

Idag höjer jag tempot lite på "få tillbaka min kropp" projektet.  
Nu har det gått över 9 veckor sen snittet och nu måste jag ju kunna börja träna magen? 

Så ser mina planer ut för dagen iallafall. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0