Mera mat

Idag har vi ökat Julias mat. 
Och än så länge verkar det inte va några problem. 
Hon har varit på ett strålande humör hela dagen och ligger nu och sprattlar på golvet. 

Jag började städa när vi kom hem från farmor men så ville tösen ha mat och då är det ju bara att skäppa allt. 
Men nu är hon mätt och belåten så nu tänkte jag fortsätta. 

Imorrn börjar Jimmy sin pappaledighet så ikväll/natt ska den här morsan minsann sova heeeeela natten. 
(Om jag kan släppa på kontrollbehovet) 

Jag ska dra med mig Jimmy på stan nån dag och kolla vigselringar. 
Vi har bestämt att vi ska gifta oss. 
Men vi har inget datum än. 


Bjuder på en bild på min fina unge (som vanligt) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0