Min älskling är hjärtfrisk

Idag va vi på ultraljud för att kolla lilla hjärtat på julis. 
Det som tidigare har varit lite för tjockt på kamrarna är nu normalt. 
Allt såg bra ut och vi kan nu checka av detta på listan över saker vi oroar oss för. 
Jätteskönt och vi är enormt lättade. 

Idag åt hon även 50 ml på flaska vilket är jättebra. Det börjar gå framåt även där. 
Min lilla fina tös <3

Imorgon är det BVC som gäller igen. 
Vägning, mätning och träffa en barnläkare. 

Efter midsommar hade jag tänkt att mejla samordnaren på jobbet. 
Jag har tänkt att jag gärna vill börja jobba igen. 
Helger iallafall. 
Så jag ska se om det finns jobb. 
Sen framöver måste jag försöka hitta ett jobb där jag har möjlighet att få anställning. 
Lika bra att börja kolla sånt redan nu tänker jag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0