Nytt försök

Nu har jag latat mej klart. 
Dags att ta tag i eländet igen. 
Naturligtvis pratar jag om motionen och kampen att få tillbaka min kropp (ett evigt tjatande, jag vet) 

5.1 kg kvar till inskrivningsvikten. 
Och 12.1 kg till trivselvikt. 
Mitt första delmål är att komma ner till inskrivningsvikten. 
När (om) jag lyckas ska jag belöna mej med nåt fint. 
Typ en piffig klänning eller nåt (jag har inte gett upp hoppet om sommaren än) 

Har laddat ner appen mammamage och börjat lite smått med den. 
Fick faktiskt tips om den appen av en av barnmorskorna på avd jag låg på i Solna när Julia hade fötts. 

Är lite taggad nu igen på att få nån ordning på det här eländet. 
Ska ge Julia mat och sen ta en promenad. 

Heja mej!! 

Kommentarer
Postat av: Joan

Jag har 4,5 kg kvar till inskrivningsvikten, och sedan 11 kg kvar till trivselvikt. Vi måste lämpa tillsammans då tappar man inte motivationen lika lätt ❤️

Svar: Ja jag tappar motivationen jättelätt. Ska försöka tänka lite på vad jag stoppar i mej oxå. Har slarvat lite med det 😒

Jenny

2015-06-22 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0