Rättelse

Det blir ingen ny soffa nästa vecka. 
Utan om 6 veckor :) 

Vi valde en från Mio. 
Jättetråkigt att behöva vänta så länge men 6 veckor går fort. 
Lagom till Jimmy går på semester typ. 
Dessutom sparade jag en tusenlapp på att köpa denna soffa istället. 
Det fanns möjlighet att dela upp betalningen räntefritt men jag valde att betala hela på en gång. 
Mycket bättre tycker jag. 

Så mitt bästa projekt blir att hitta köksbord och stolar. 
Eller iallafall stolar. 
Bordet är ok, men stolarna behöver bytas ut. 

Och eftersom jag inte tycker att det är särskilt spännande att köpa kläder längre så lägger jag pengarna på hemmet istället :) 
Och på Julia såklart. Men ungen har mer kläder än hon nånsin kommer hinna använda :) 


Nya soffan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0