Så skönt att denna dag snart är slut.

Dagens läkarbesök gick väl bra. 
Jag vet ärligt talat inte riktigt vad vi skulle dit och göra. Det känns som att det bara är en massa fler läkare att hålla reda på. 

Positivt är iallafall att jullan har gått upp 330 gram på en vecka. 
Känns som att vi snart kan sluta med calogenet. 
Ska prata med dietisten om det på torsdag 

För övrigt känns det som om luften har gått ur mej. 
Jag har ingen aptit längre och huvudvärk är min ständiga följeslagare. 
Om jag fick skulle jag lätt kunna sova 24/7 
Jag är så vansinnigt trött. 

Jag har en obehagskänsla i magen som vägrar försvinna. 
En känsla av att nånting är fel. 
Vad kan jag inte svara på. 
Det känns bara fel. 

Jag har gråten i halsen flera ggr/dag och jag är som sagt helt slut. 

Jag orkar inte prata. Jag orkar inte vara trevlig. Jag vill bara vara. 
Jag och min unge. 

Jag kanske tar med mej Julia ner till Kalmar. Ett par dagar. Få annat att tänka på. Eller inte tänka alls. 
Låta hjärnan vila lite. 

Jag vet inte 
Jag vet ingenting längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0