Ultraljud och mottagningsbesök

Då har det blivit dags för Solna igen. 
14.30 är det ultraljud och efter det ska vi träffa neurokirurgen. 
Idag får vi veta om det blir op på torsdag. 
Jag är helt säker på att det blir det. 

Julia har sovit hela natten. Igen. 
Med undantag för två ggr då jag varit tvungen att stoppa i nappen. 
För att hon inte ska missa nån måltid får hon äta lite oftare på dagen istället. 
Himla skönt faktiskt med en bebis som sover en hel natt. 
Jimmy la henne runt 21 igår. 
Kl 23.30 sondmatade jag henne och sen har vi sovit. 
Om en timme är det dags för mat igen. Men fram till dess ska jag sätta på lite mer kaffe och plocka undan lite. 

Hoppade över morgonpromenaden idag. 
Får se om det kanske blir en i kväll istället. 
Jag va ju faktiskt ute två ggr igår och gick. 
Duktiga jag liksom ;) 



Våran fina älskade unge. Som vi älskar så galet mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0