Veckans mått

Inte så jättekul att väga och mäta idag. 
Hade ju hoppats på ännu bättre resultat än förra veckan. 

Mage -1.2 cm
Lår -1 cm 
Rumpa ingen förändring 
Vikt -0.6 kg

Jag vet att jag sagt att jag inte ska stressa fram min normala kropp. 
Men jag kan inte hjälpa att jag blev besviken. 

Hoppas att nästa vecka blir bättre då jag börjat träna magen lite smått. 
Sen får jag väl gå lite längre varje dag helt enkelt. 

Usch va trist!! 

Aja. 
Ska göra mej iordning, ge bebis mat och sen hämta kusin och kusinbarn för en shoppingrunda. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska inte ha för bråttom med att träna magen efter en förlossning. Du kan få bestående problem med delade magmuskler.

2015-06-03 @ 12:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0