Vikt och längd.

Idag ska vi till BVC och väga och mäta. 
Vikten har hittills varit bra. Hon går upp fint. Men har tydligen planat ut på längden. Om dietisten inte är böjd efter dagens nötning ska vi ev tillsätta protein i maten. 


Jag är däremot helt säker på att vi kommer få åka upp till Solna idag igen. 
Julia har tendenser till nåt som kallas solnedgångsblick. Det kan va ett tecken på ökat tryck i huvudet. Och om huvidomfånget har ökat, ja då är det bara att åka. 
Jag tycker så synd om min lilla bebis som aldrig får en lugn stund. 
Som aldrig får må riktigt bra. 

Ska väcka lilla törnrosa nu å sen åka till BVC. 
Min tanke om en promenad dit får jag strunta i. Det tokregnar ju!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0