Äntligen!!

Efter x antal samtal till försäkringskassan och lönekontoret de senaste veckorna fick jag idag bekräftat att på fredag kommer pengarna. 
Wohoooo. 
Och mer än jag räknat med. 
Ni förstår känslan när allt löser sej. 

Under tiden som jag satt i kö till FK (startade på nr 430) hade Jimmy ringt. 
Ringde upp och han ville bjuda ut mig på middag ikväll. 
Alltså va?? 
Vilken goding till man jag bor ihop med <3 
Han tyckte vi skulle unna oss en datenight nu innan bebis kommer. 
Om ni bara visste hur mycket jag älskar den karln!!! 

Så nu ska jag vila. 
Har haft hemst jobbiga sammandragningar hela dagen. 
Men lite vila och jag är redo för en kväll ute med min kärlek <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0