Dags att packa BB väskan

Med 4 veckor kvar till bf kanske många tycker att det är lite tidigt att packa BB väskan. 
Men bebis kan ju faktiskt komma närsomhelst. Å jag har ingen lust att försöka tänka på vad som ska med mellan värkar och grejer. 
Mycket kan jag ju inte packa än, saker som används dagligen tex. 
Men journaler från bm, lite grejer till bebis osv går ju att fixa redan nu. 

Resten får jag ha uppskrivet på en lapp som Jimmy får hjälpa mej bocka av när det är dags. 

Igår åkte iallafall väskan som är tänkt ska packas fram. 
Så jag ska börja lite smått :) 

Har absolut inget planerat för dagen vilket känns fantastiskt skönt. 
Ska pyssla lite i hemmet bara. Å sen vila, vila, vila. 
Har haft svårt med sömnen ett par nätter nu igen. 
Och även att vila på dagen är svårt. 
Jag somnar liksom inte utan bara småslumrar, om ens det. 

Så idag blir slappdag. Ska bara diska och gå å handla lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0