Fredag

Fredag och solen försöker titta fram. 
Hur underbart?! 

Har hagtorn kass natt igen. 
Mina händer värker och fingrarna är bortdomnade. 
Jag har ont långt ner i magen och ryggen ska vi inte ens börja prata om. 
Mina fossingar är som bollar och det för ont att gå. 
Trots det tänker jag sätta på musik på hög volym och göra hemmet dammfritt. 
Diska och plocka in tvätten från igår. 

Det är otroligt frustrerande att inte kunna städa ordentligt. 
Jag är en ordningsmänniska som avskyr stök och smuts. 
Innan jag blev gravid städade jag två ggr i veckan. 
Ett rent hem är total lycka. 
Men nu när jag inte riktigt orkar (läs kan)  städa som jag vill känns det som att hemmet mer eller mindre förfaller. 
Totalt överdrivet från min sida då det egentligen "bara" är lite dammigt. 

Men jag tar lite i taget och vilar emellan. 
Så rent blir det ändå, det tar lite längre tid bara ;) 

Om jag har tur kommer litet kusinbarn å hälsar på idag. 
Får inte nog av den ungen. 
Jag skulle kunna bosätta mej hos min kusin bara för att få gosa med Leon varje dag haha. 

Nä. 
Nu sätter jag igång med dammandet. 

Ha en fin fredag alla gullpuddingar! 
Pok 

Kommentarer
Postat av: Tess

Mäh.. Mys med kusin är oxå en anledning att bosätta dig här ;) den där leon har ersatt min min plats haha

Svar: Ja asså kusinmys går alltid först. Bebisgos är bara en bonus <3
Jenny

2015-03-16 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0