Lycka


 
Livet är fullt av överraskningar. 
Idag är en dag då jag funderat på hur livet förändrats. 
För bara ett år sen hade jag aldrig kunnat tro att jag skulle leva familjeliv. 
Och faktiskt tycka om det. 
Visst hade jag träffat Jimmy och visst förstod jag att med tre barn varannan vecka så skulle det bli nån form av familjeliv. 
Men jag hade aldrig trott att det skulle bli såhär. 
Och med "såhär" så menar jag nånting positivt. 

Jag hade nog inte kunnat föreställa mig att jag skulle bo ihop med Jimmy och hans barn. Eller att jag skulle bli en del av deras familj. 

Jag menar kom igen!! 
Jag va ju tjejen som jobbade mer än  jag va hemma och som partade loss på krogen när ledig tid fanns. 
Som bara tänkte på mig själv, just för att jag faktiskt kunde. 

Idag är jag glad att livet förändrades. 
Idag har jag en familj som betyder allt för mig. 

Jag trodde aldrig att jag skulle byta ut partykvällarna mot lets dance och melodofestivalen. 
Eller att sitta ner tillsammans hela familjen och äta middag. 
För att sen duka fram chips och bädda hela soffan med täcken och kuddar och umgås. 

Hela det här inlägget är skrivet i ren lycka. 
Och jag är så tacksam för min underbara man. Och mina fina bonusbarn. 
Ni är det bästa i mitt liv!! 

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0