Nedräkning

Nedräkningen har börjat på allvar. 
5 veckor kvar till beräknat datum. 
Känner av förvärkar mer och mer och jag hoppas på att det är ett tecken på att hon vill komma snart. 
Än är det lite tidigt, men om 2-3 veckor får hon gärna komma :) 



Igår fick bebis en present från sin fina storasyster. 
Alva hade varit på kryssning på sportlovet och köpt en body och mössa till sin lillasyster för egna pengar.
Mitt hjärta svämmar över av kärlek och lycka. 



Finaste storasyster <3 

Idag har jag lite måsten att göra. 
Hade ju känts piffigare om vädret hade varit som igår. 
Istället vaknar jag till snö, slask å mulväder. 
Usch!! 

Men det är bara att sparka igång dagen. 
Heja heja!! 

Kommentarer
Postat av: Tess

❤❤❤❤❤❤

2015-03-05 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0