Nya kläder

Den största lyckan idag va att få sätta på sej mina nya myskläder efter duschen. 
Jag är ett stort fan av just myskläder och har massor. 
Men eftersom jag numera är en tjockis är allt för litet. 

Därför passade jag på att beställa 2 par nya mysbyxor (i storlek large!!!!!) när det va rea på hm. 
Och köpte 2 nya t shirt (oxå i storlek large!!!) igår. 

Ni anar inte vilken känsla som infinner sig i min kropp när det INTE sitter åt. 
När byxorna är så mjuka å stora att jag skulle kunna bo i dom. 
Det är lycka!!! 
Att nåt så litet kan få hela dagen att börja bra :) 

Idag blir en hemmadag. 
Min kusin å mitt fina kusinbarn kommer om en stund för att fika i solen. 

Den här årstiden är den bästa. 
När solen är framme ofta och faktiskt värmer. 
Jag får så mycket energi och tycker att livet är rätt fantastiskt trots alla mina krämpor. 

Jag ska ta å röja undan lite här hemma alldeles strax. 
Dammsuga och torka golven. Gå till affären och köpa päron (min största last här i livet nuförtiden är just päron, kan lätt äta 4-5 st på en dag) och sen invänta min älskade kusin. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0