Så blev det måndag igen

Helgen har som vanligt varit lugn å fin. 
Fredag: lets dance och marängsviss
Lördag: frukost i solen och middag hos svärföräldrarna. Mellofinal med dipp och grönsaker på kvällen. 
Söndag: ryggläge i soffan mest hela dagen pga svullen höggravid kropp. 
Även om gårdagen inte va den bästa så måste jag ändå summera helgen som fin. 

Idag har jag fortfarande ont i händer, fötter och (förlåt för info) underliv. 
Men mår ändå bättre än igår. 

Det är det där med hormoner. 
Mitt humör och min sinnesstämning ändras från dag till dag. 
T.om från timme till timme. 
Så idag när jag ändå mår lite bättre passar jag på att dammsuga och torka golven. 

Ska göra mej iordning sen för att åka å träffa min kurator. 
Egentligen behöver jag nog inte träffa henne idag. Men det är ändå skönt att få prata av sej. 
Hon hjälper mej med att reda upp en del tankar  och funderingar som jag har och som jag inte kan prata med nån annan om. Det är skönt att få "rensa" ur ibland. 

Har pratat med försäkringskassan på morgonen.
Äntligen är alla papper inne och jag väntar bara på en utbetalning. 
Den får gärna komma nu. 
Jag vill shoppa!! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0